Qualitat en els Servicis Socials Municipals

Objectius

Generals:
Sensibilització a la millora de la qualitat en l’àmbit de Servicis Socials Municipals.
Específics:
Adquirir els coneixements bàsics en qualitat. Conéixer els diferents sistemes existents. Capacitar per a fer el seguiment d’un sistema de qualitat en els servicis socials municipals.

Contingut

1. Introducció a la Qualitat en els Servicis Socials.
2. Ferramentes i Metodologies per a la Gestió de la Qualitat.
3. Gestió de la qualitat ISO 9001, part I.
4. Gestió de la qualitat ISO 9001, part II.
5. Qualitat en el Sistema Públic de Servicis Socials i el Decret 18/2023, part I.
6. Qualitat en el Sistema Públic de Servicis Socials i el Decret 18/2023, part II.

Data

los días 14, 16, 18, 21, 23, 25, 28 y 30 de octubre de 2024

Horari

de 9:30 a 13:00

Destinataris

Equipos de Atención Primaria
Inscripcions
Tancades

Accedeix al llistat complet de cursos