1. Dotar als alumnes dels coneixements pràctics necessaris per a tramitar adequadament els procediments de contractació, per mitjans electrònics, a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
2. Oferir una visió eminentment pràctica de la Plataforma de Contractació del Sector Públic, mitjançant la realització d’exercicis en l’entorn real d’esta.
3. Dotar als destinataris dels coneixements teòrics necessaris per a la implementació d’una gestió exclusivament electrònica dels procediments de contractació del seu Ajuntament.
4. Modular l’impacte de la normativa de contractació sobre la gestió municipal, mitjançant l’ús de tècniques adequades en relació a la dimensió de l’Ajuntament.
1. La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
1.1. Aspectes generals.
1.2. Òrgans de contractació de les Entitats Locals.
1.3. Normes específiques de contractació de les Entitats Locals.
1.4. Gestió electrònica dels procediments de contractació.
2. La licitació electrònica en la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
2.1. Gestió electrònica dels procediments de contractació.
2.2. La Plataforma de Contractació del Sector Públic (PCSP).
3. Gestió de la plataforma de contractació del sector públic per part dels òrgans de contractació.
3.1. Guia de navegació de la PCSP.
3.2. Guia general per a òrgans de contractació.
3.3. Administració de l’òrgan de contractació.
4. Gestió dels òrgans d’assistència en la plataforma de contractació del sector públic; especialment, la Mesa de Contractació.
4.1. Gestió de l’òrgan d’assistència.
4.2. Gestió de Sessions.
4.3. Celebració de Sessions.
5. Gestió dels procediments de contractació.
5.1. Configuració de la licitació.
5.2. Publicacions.
a) Publicació de la convocatòria de licitació.
b) Publicació de documents relatius a una licitació.
c) Publicació d’anuncis en Diaris Oficials.
5.3. Gestió, admissió i exclusió dels licitadors.
5.4. Gestió de la licitació.
5.5. Publicació del resultat de la licitació.
5.6. Modificació de contractes.