• Que l’assistent siga capaç de transformar les idees empresarials innovadores que li arriben del ciutadà en un model de negoci coherent i viable, identificant les oportunitats que li oferixen les fortaleses del seu territori de residència i el comportament actual que té el consumidor.
• Saber dissenyar coherentment un pla de negoci per al ciutadà al qual mentorice a posterior i ser capaç de determinar-li les àrees empresarials clau segons l’activitat i el mercat del qual es tracte.
• Saber aplicar les diferents solucions estratègiques necessàries per a dirigir eficientment el dia a dia d’un negoci i conéixer quins tipus de riscos són habituals.
• Eines per a transformar correctament una empresa des d’una idea inicial de negoci, apostant per les fortaleses del territori de residència de l’emprenedor i aplicant el seu saber fer (“know-how”) innovador en esta activitat i sector.
• Àrees clau des d’on les empreses han de tindre clara la seua estratègia i així poder competir eficientment dins de la duresa del mercat actual
• Desenvolupament d’habilitats en mentorització per a detectar les problemàtiques diàries que ocorren en la majoria de les nostres pymes i que per tant podran patir els seus mentorats dins de les seues àrees de gestió i direcció. Eines de resolució òptima d’estes problemàtiques.
• Disseny general d’un pla de negoci i desenvolupament integral de les seues àrees clau (part pràctica).