• GENERAL:
• Implicar al alumno en la necesaria dinámica de simplificación administrativa de los entes públicos.
• ESPECÍFICOS
• Mostrar al alumno los pasos a dar para realizar un análisis de la documentación y procedimientos.
• mejorables en la organización municipal.
• Enseñar al alumno a realizar los trámites y actividades necesarios para poder lograr una efectiva.
• simplificación de los procedimientos administrativos locales.
TEMA 1. SIMPLIFICACIÓ ADMINISTRATIVA I REDUCCIÓ DE CÀRREGUES. REGULACIÓ
1. Consideracions Generals.
2. Regulació aplicable.
TEMA 2. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS DE SIMPLIFICACIÓ ADMINISTRATIVA. FASE I: DESCRIPCIÓ DEL PROCEDIMENT
1. Informació de partida.
2. Elements
3. Documentació del procés.
TEMA 3. FASE II: REENGINYERIA DEL PROCEDIMENT
1. Necessitat del procediment.
2. Revisió de la normativa reguladora.
3. Racionalització de les càrregues de treball.
4. Revisió de tràmits.
5. Acreditació del compliment de requisits.
6. Llistat de verificació.
7. Ajust de temps.
8. Enfortiment de la gestió electrònica.
9. Transparència i informació.
10. Reducció de càrregues.
TEMA 4. FASES III I IV: IMPLANTACIÓ I QUANTIFICACIÓ D’ESTALVIS, AVALUACIÓ: INDICADORS.
1. Pla d’implantació.
2. Quantificació d’estalvis.
3. Fase IV. Avaluació: indicadors.
4. Conclusions.